A ceramica architetturale cinese hà una longa storia. A tecnica primitiva di a fabbricazione di ceramica hè stata inventata da 10 000 anni fà in l'età di u Neoliticu.
Duranti a dinastie Yin è Shang, a ghjente usava ceramica cruda per fà canali di drenaje sotterranei è decorazioni di custruzzione;
Duranti u periodu di i Stati in guerra, apparsu squisiti pavimenti in ceramica;
L'applicazione à grande scala di brique Qin è tile Han hè una cuntribuzione impurtante di a Cina à u sviluppu di l'architettura mundiale;
In u principiu di a dinastia Ming, Jingdezhen hà cuminciatu à pruduce piastrelle smaltate blu è biancu, chì sò i primi chjassi di porcellana in u mondu.
In i tempi muderni, l'industria di a ceramica di edifiziu hà sviluppatu rapidamente.
1926 Piastrelle in ceramica per pareti è pavimenti
U primu muru di ceramica è u pavimentu - Huang Shoumin, un capitalista naziunale, hà fundatu Taishan Bricks and Tiles Co., Ltd in Shanghai, è a so marca "Taishan" hà apertu cun successu un precedente per u sviluppu di a ceramica.
1943 Piastrelle smaltate
U primu tile smaltatu - Xishan Kiln Factory in Wenzhou hà sviluppatu piastrelle vetrate di marca "Xishan" è pavimenti, è emergenu gradualmente imprese di produzzione di piastrelle in stile attellu.
1978 Pavimenti vetrati
U primu tile vetru - Shiwan Chemical Ceramics Factory, una filiale di Foshan Ceramic Industry Company, hà lanciatu u primu tile di pavimentu vetru di culore in u mo paese, cù una dimensione di 100mm × 200mm.
1989 Brique resistente à l'usura
U primu mattone resistente à l'usura - Shiwan Industrial Ceramics Factory hà lanciatu 300 × 300mm di mattoni resistenti à l'usura à grande scala nantu à a basa di mattoni vitrati di culore.
1990 Piastrelle lucidate
U primu tile lucidatu, Shiwan Industrial Ceramics Factory, hà introduttu a più grande linea di produzzione di tile vitrificate di u paese in ghjennaghju di u 1990 è hà cuminciatu à pruduce tile lucidati (originariamente chjamati tile lucidati). Hè chjamatu per via di a so superficia luminosa è plana, ma a so texture hè unica è limitata, chì ùn riesce à risponde à i bisogni di i cunsumatori per a dicurazione persunalizata.
1997 Brick anticu
U primu mattone anticu - In u 1997, Weimei Company hà pigliatu u capu in u sviluppu è a produzzione di mattoni antichi in Cina. In l'anni 1990, i tile glazed, vale à dì i tile antichi, anu attiratu gradualmente l'attenzione di u mercatu. In u sfondate di l'omogeneizazione sempre più seria di tile pulite, tile antichi, cù i so culori ricchi è cunnutazioni culturali, permettenu à i cunsumatori di tastà l'esperienza di decoru persunalizata per a prima volta.
Versu 2002 petra microcristallina
In u principiu di u 21u seculu, u primu batch di l'imprese cù a capacità di pruduzzione à grande scala di a petra microcristallina sviluppata è messa in pruduzzione quasi à u stessu tempu. A superiorità di a petra microcristallina, chì pò ancu minà i tile lucidati è i tile antichi, hè diventatu u novu favuritu di u mercatu di tile di ceramica, ma a so superficia luminosa hè faciule da scratch è purtate.
2005 Art Tiles
U tile Art hè di utilizà l'ultime tecnulugia di stampa cuntempuranea, più tecnulugia di produzzione speciale, pudete stampà qualsiasi opere d'arte preferite nantu à tile ordinali di materiali diffirenti chì vedemu ogni ghjornu, cusì chì ogni tile cunvinziunali diventa un Pezzi d'arte unichi. I mudelli artistici di e tile d'arte ponu vene da famosi pitture à l'oliu, pitture chinesi, calligrafia, opere di fotografia o qualsiasi mudelli artistici creati arbitrariamente. Fà tali mudelli nantu à i tile pò esse chjamatu tile d'arte in u veru sensu.
Versu 2008 Glaze cumpletamente lucidatu
L'apparizione di smaltu pienu di lucidatura hà elevatu l'effettu luminoso, pulitu è magnificu di a decorazione di tile à un livellu sanu. A tecnulugia inkjet hè una rivoluzione chì subverte l'industria. Ci hè ogni tipu di mudelli è effetti di texture.
Tempu di Postu: Aug-15-2022