I pruduttori sò trasfurmendu, cunsolidendu e so pusizioni vantaghji, è cercanu novi punti di crescita; I rivenditori si migliuranu ancu, mantenenu a so vechja attività, è sviluppanu un novu trafficu. Tutti vulemu esse invincibili è ottene un successu maiò, ma i sfidi in a realtà ùn sò micca faciuli. In a prossima dicada o più, certi concessionarii tornanu à chjude in u vincitore, mentri àutri pò ancu fallu. Ancu s'è l'attuali cummercializatori assai riesciuti ùn riescenu à mantene u ritmu di a cumpetizione, ùn ponu micca escludiri a pussibilità di scontru una scunfitta.
Sicondu l'analisi di DACAI Research, a raffinazione di un venditore di successu hè inseparabile da almenu trè cundizioni maiò, è u futuru serà ancu cusì:
Prima, ci sò opportunità di categuria. L'industria stessa hà prospettive larghe è un grande volume, chì hè abbastanza per sustene una tappa enormosa. I distributori anu un putenziale abbastanza è spaziu di crescita. È hè megliu avè un certu vantaghju di u primu mutore, stabilisce un postu in l'industria, è accumulà a fiducia per correre rapidamente.
U sicondu hè l'uppurtunità di marca, per stabilisce a cuuperazione cù eccellenti marche d'alta crescita, vince u sustegnu attivu di i pruduttori, è a rapida crescita di a marca stessa, chì pò aiutà i venditori à espansione a so basa di clienti di u mercatu locale, cumpete per una parte di u mercatu più grande, è gode di u dividendu di a marca.
U terzu hè l'uppurtunità di capacità, chì significa chì u venditore hà una forte capacità di cummerciale, cunfidendu nantu à e so capacità di sviluppu di l'affari in u stadiu iniziale è e capacità di a squadra in u stadiu più tardi. Ma a perspettiva, u spiritu di spartera, l'appellu, l'abilità strategica è a capacità di creazione di u mecanismu di u distributore stessu determinaranu finu à chì una cumpagnia pò andà.
Tempu di Postu: 25-Sep-2023