• nutizie

Chì sò e precauzioni per a pulizia di piastrelle di cucina?

Chì sò e precauzioni per a pulizia di piastrelle di cucina?

Pruvate di evità l'usu di strumenti affilati cum'è bola di filu d'acciaio durante a pulizia.
Durante a pulitura, per prutege a capa protettiva nantu à a superficia di tile o altri mobili è per evità di lascià graffi, hè megliu per evità l'usu di sfere di filu d'acciaio o arnesi taglienti quant'è pussibule, è di utilizà arnesi cum'è setole morbide o stracci. più.

Tutti i tile regulare è lucidati sò puliti uguali, ma i tile lucidati necessitanu una cera regulare.
In più di l'arnesi, hè ancu impurtante attentu à a diffarenza trà e tile regulare è tile pulite quandu si pulisce. U prucessu di pulizziari tile lucidati hè u listessu cum'è quelli di tile rigulari, ma i tile lucidati sò quasi cera ogni sei mesi per mantene a so glossiness.

Quandu si pulisce e tile, fate cura di ùn dannà a cola trà e tile, è hè megliu applicà l'agente impermeable dopu a pulizia.
Quandu si pulisce e piastrelle di ceramica, certi spazii trà elli usanu cola. Attenti à ùn dannu micca durante a pulizia. In fondu, a cola hè aduprata in l'area di cuntattu trà a piattaforma impermeable è e tile. Per quessa, hè megliu applicà una altra capa di agenti impermeabili dopu a pulizia.

Eccu i metudi è e precauzioni per a pulizia di tile ceramica. Speremu chì ponu esse d'aiutu per voi. Sì avete qualchì quistione nantu à a pulizia, u mantenimentu è u mantenimentu di l'articuli di casa in casa, pudete cunsiderà seguità continuamente.YUEHAIJIN!


Tempu di post: Jul-21-2023
  • Previous:
  • Next:
  • Mandate u vostru missaghju à noi: