• nutizie

Nove tendenzi maiò in l'industria di piastrelle ceramiche in 2023!Un articulu porta à tutti à fighjà i prudutti novi di pesu pesu à l'Expo Ceramica è l'Esposizione TANZHOU.

Nove tendenzi maiò in l'industria di piastrelle ceramiche in 2023!Un articulu porta à tutti à fighjà i prudutti novi di pesu pesu à l'Expo Ceramica è l'Esposizione TANZHOU.

Recentemente, l'Esposizione di Ceramica 2023 in a cità di TANZHOU è a 38th FOSHAN Ceramic Expo sò successivamente chjusu.Allora, chì tendenzi di u disignu mostranu in i prudutti di piastrelle di ceramica questu annu?

Tendenza 1: Anti slip
In u 2023, sempre più marche di piastrelle di ceramica entranu in a pista anti slip, lancianu prudutti anti slip o creanu IP di marca anti slip.
Dapoi u 2020, i cunsumatori anu avutu una dumanda crescente di piastrelle di ceramica antiscivolo, è e imprese anu cuntinuatu à lancià prudutti di piastrelle di ceramica antiscivolo.Quist'annu, riunitemu diverse risorse di marca per creà u titulu di "super anti slip".

Tendenza 2: Artigianalità di velluto
L'artigianalità di velluto di piastrelle ceramiche hè u pruduttu principale prumuvutu da parechje marche di piastrelle di ceramica questu annu.Sicondu l'insiders di l'industria, u velluto hè un prucessu aghjurnatu per i mattoni di luce suave è i mattoni di pelle.Stu prucessu hà assai pochi ripples d'acqua, più liscia di u glaze, è risolve i prublemi di buchi è protrusioni nantu à u glaze.A caratteristica hè una calda è liscia.

D6R009系列效果图-1

Trend 3: Stone Luxury
A struttura di marmura hè sempre stata unu di l'elementi più perseveranti in u disignu di tile di ceramica, ma questu hà ancu purtatu à una seria homogenizazione di i mudelli è i culori di tile di marmura in l'industria.Per circà a differenziazione, assai marchi di tile di ceramica anu introduttu texture di petra di lussu chì sò più high-end è raru di texture di marmura ordinariu in l'ultimi anni, rinfurzendu u valore è a connotazione di i so prudutti.

Tendenza 4: Colore pianu + texture ligera
U culore pianu hè una tendenza in u mercatu in l'ultimi anni è una direzzione impurtante per l'imprese ceramiche per sviluppà i prudutti.In ogni casu, i tile di culore chjode ùn mancanu di ogni decorazione di texture,.Hè troppu simplice sordu è manca di dettagli.Quist'annu, assai marchi di tile ceramica anu allargatu più ricchi dettagli di l'artighjanali oltre i culori chjosi, furmendu un effettu di designu di culori chjosi è texturizati di luce.

Trend 5: Soft Light
In l'ultimi dui anni, a tendenza di l'arredamenti di casa hà cambiatu versu stili suave, curativi, caldi è còmode, cum'è stile crema, stile francese, stile giapponese, etc. piastrelle di ceramica ligera, cum'è mattoni di culore chjaru, mattoni di luce suave, è mattoni di luce eleganti.Attualmente, a maiò parte di i prudutti promossi da e marche di piastrelle ceramiche sò principalmente sviluppati è cuncepiti intornu à "sensazione di luce suave".

Trend 6: Effettu Flash
In u 2021, prudutti cum'è "Star Diamond" è "Crystal Diamond" anu applicatu a tecnulugia di smaltu di cristalli per creà piastrelle di ceramica cù effetti brillanti di u celu stellatu, chì eranu assai populari in l'industria.Ancu s'ellu sta tendenza di u disignu hè stata "spazzata" da i mattoni di culore chjaru l'annu passatu, hà ancu furmatu una influenza significativa questu annu.

Trend 7: Sensazione cunvex è cunvex
Per prisentà un effettu di superficia di piastrelle di ceramica più realisticu, avanzatu è tattile, i marchi di piastrelle di ceramica creanu effetti di texture unichi è realistici micro concavi è convessi attraversu stampi, sculture di precisione è altri prucessi durante a ricerca è u sviluppu.

Trend 8: Glaze di a pelle
Cù a crescente dumanda da i gruppi di cunsumatori high-end per a struttura di a superficia è a sensazione tattile di piastrelle ceramiche, smalti di pelle è altri tipi di piastrelle di ceramica cun un toccu còmode è lisu sò populari in u mercatu.

Tendenza 9: Art
Ci hè un dettu sàviu chì "tutti sò un artista".L'integrazione di l'arti mundiale in i prudutti di piastrelle di ceramica pò fà chì e case emanu un stile elegante.


Tempu di post: May-12-2023
  • Previous:
  • Next:
  • Mandate u vostru messagiu à noi: