• nutizie

Prucessu di pavimentazione di piastrelle di muru

Prucessu di pavimentazione di piastrelle di muru

1. Tiles di muru internu: I tile di muru internu sò tile di ceramica glazed, chì deve esse imbulighjate in acqua per più di duie ore prima di a custruzzione.I tile di u muru deve esse imbulighjate in acqua è siccati à l'ombra prima di esse pavimentatu.U metudu di pasta bagnata deve esse usatu per a custruzzione.U mortar di cimentu deve esse 2: 1 in proporzioni è u cimentu biancu o un agentu di cunghjunzione speciale deve esse usatu per a punta.A distanza trà i mattoni deve esse assai chjuca.Ùn hè micca permessu di utilizà cimentu puru per appiccicà i tile di u muru, chì pò causà cavità o cracking di tile.

2. Tiles di u muru esternu: a maiò parte di i tile di u muru esternu sò piastrelle di ceramica, chì in generale ùn anu micca bisognu di chjappà in acqua.Aduprate ancu u metudu di pasta bagnata, chì u mortar di cimentu deve esse 2:1 in proporzione.Tuttavia, una piccula quantità di cola 801 deve esse aghjuntu à u mortar di cimentu per aumentà a forza di ligame.In generale, u cimentu puru hè utilizatu per a punta.A distanza trà i mattoni deve esse circa 8-10 mm.Quandu incollate piastrelle di muru, l'acqua deve esse bagnatau cursu di basa, a linea di marcatura horizontale deve esse chjappata nantu à u muru è a linea di calibrazione verticale deve esse appesa.À u listessu tempu, a pianezza di a superficia deve esse verificata è a cunghjunzionedeve esse realizatu in 24 ore dopu a pavimentazione.

3. Tiles di muru avanzata: In u prucessu di pavimentazione di tile di muru avanzata, hè necessariu di utilizà u mortar di cimentu 1: 1 cum'è u cursu di basa, roughen a superficia è dopu aduprà pasta di tile di muru speciale per a pavimentazione.Stu metudu di custruzzione hè caru è ùn hè micca cunsigliatu per a decorazione famigliali generale.

大砖系列-600--400800--6001200-69

 


Tempu di Postu: Dec-02-2022
  • Previous:
  • Next:
  • Mandate u vostru messagiu à noi: