• nutizie

U marmura pianu hè u rapprisentanti di u lussu mudernu.

U marmura pianu hè u rapprisentanti di u lussu mudernu.

U lussu di luce ùn hè micca a ricerca di u lussu, ma a ricerca di un ritmu còmode in u lussu, sia a vita raffinata sia a ricerca di a perfezione.Cum'è u marmu chjaru di lussu, chì riflette bè a qualità di vita.U cuntrollu di delicatezza in alcune dimensioni di culore, sensu di luce è texture hà stabilitu a bellezza di lussu, ma ristretta, raffinata, ma elegante di a serie di marmura pianura di lusso di luce. Hè creatu una scena di vita dolce è tranquilla in una forma pura, chì hè cunfortu è naturali. .

Per una nova generazione di cunsumatori, u lussu significa ancu "prestu altu costu".A parola inglesa per u lussu hè "Lussu Affordable", chì si traduce literalmente in "Lussu assequible".Cù a migliione di u standard di vita naziunale, i novi cunsumatori prestanu sempre più attenzione à a qualità di i prudutti chì sò più disposti à sceglie prudutti di lussu di alta qualità in u livellu di cunsumu assequible.A petra pianura di lussu di luce pussede 600 × A specificazione mainstream 1200mm hè superiore in u costu di almacenamento, trasportu, trasportu, custruzzione è cusì.Hè u listessu cum'è i metudi di pavimentazione è manipulazione di e specificazioni convenzionali di piastrelle è ùn ci hè micca costi supplementari di manuvra è pavimentazione.Questa specificazione currisponde à i tipi di casa mainstream attuali di circa 100 metri quadrati, cum'è duie stanze è un salottu, trè stanze è un salottu.À u listessu tempu, a superficia di a serie di petra pianura di lussu di luce hè stata trattata apposta per impedisce l'accumulazione di l'acqua.Hè righjuntu u nivellu 5 anti-contaminazione è resistenza à l'usura chì facenu u spaziu di casa durabile.

A tessitura squisita, a specificazione di a personalità mainstream è u sensu esteticu di u disignu unicu dotanu a petra di lussu cù un'artistu unica sfarente da altri prudutti di marmura, è in a decorazione di a casa, dà più spaziu di imaginazione è scelte chì sò novi elementi per creà lussu. casa.


Tempu di Postu: Dec-26-2022
  • Previous:
  • Next:
  • Mandate u vostru messagiu à noi: