• nutizie

Quale hè megliu per a decorazione di u muru, tile ceramica o fangu di diatomee ?

Quale hè megliu per a decorazione di u muru, tile ceramica o fangu di diatomee ?

Cum'è u toccu finale di a decorazione di a casa sana, i cunsumatori dedicanu assai sforzu à a decorazione di u muru.Per migliurà a bellezza è a praticità di a decorazione di u muru, i cunsumatori sceglienu ripetutamente da parechji materiali di decorazione murale.Attualmente, i dui materiali più populari per a decorazione di u muru di a casa sò i tile di u muru è u fangu di diatomee.Dopu, paragunemu,chìunu hè megliu per a decorazione di u muru?

In fatti, ci hè una grande differenza trà i tile di u muru è u fangu di diatomee,chì si mostradecoratu in diverse case.Cumu pudete aduprà piastrelle di muru o fangu di diatomee per maximizà l'effettu ?

1. Piastrelle di muru

Attualmente, a decorazione di u muru cumuni nantu à u mercatu include piastrelle ceramiche, tile vitrificate, slate è cusì.Si pò dì chì per parechje famiglie chì anu bisognu di parechji pruduttipiastrelle di muru.Siccomu i tile di u muru ponu esse appiicati in una larga gamma in u mercatu di decorazione, devenu avè i so vantaghji.I vantaghji più cumuni sò facilità di pulizia, culori ricchi, forte resistenza à a corrosione, longa vita di serviziu, etc.

Ma hà ancu difetti evidenti.Primu di tutti, a custruzzione di tile di muru hè relativamente difficiule.Siconduly, a distanza trà i tile di u muru hè assai evidenti è l'integrità hè povira.Terzuly, i tile di u muru si sentenu assai friddi è a funzione d'insulazione termale ùn hè micca bona.

2. Diatom fango

U tassu d'utilizazione di fangu di diatomee in u mercatu di decorazione hè assai altu per via di a so bona prutezzione di l'ambiente.I vantaghji di stu pruduttu includenu principarmenti dehumidify, a preservazione di u calore, a prevenzione di u focu, etc. Ma u so svantaghju hè chì u prezzu hè relativamente altu è i passi di custruzzione sò assai fastidiosi.

In fatti, sti dui materiali sò eccellenti,so i cunsumatori ponu aduprà in modu cumpletu in diverse regioni.Per esempiu, i cunsumatori ponu utilizà pareti di tile ceramica in cucina è bagnu è i muri di fangu di diatomee ponu esse aduprati in salotti, camere, pranzi è altri lochi.L'applicazione cumpleta hà un rapportu di rendiment di costu assai altu èpò ancu migliurà i diritti di usu.

Se i cunsumatori ùn volenu micca una applicazione cumpleta, ponu ancu fà scelte mirate secondu u stilu di decorazione di a casa, u locu di usu, l'effettu ambientale, e preferenze persunale è altri aspetti.


Tempu di Postu: Dec-28-2022
  • Previous:
  • Next:
  • Mandate u vostru messagiu à noi: